COVID-19 strategic planning course offered online/Curso de Planeación Estratégica COVID-19 ofrecido en línea

05/20/2020

Jessica Campos, Women's Business Center director, jessicac@cfra.org, 402.870.1521; or Rhea Landholm, brand marketing and communications manager, rheal@cfra.org, 402.687.2100 ext 1025

LYONS, NEBRASKA – Business owners interested in obtaining the knowledge and skills to prepare for a crisis like COVID-19 or similar events, are invited to “Strategic Planning in COVID Times,” organized by the Center for Rural Affairs’ Rural Enterprise Assistance Project.

This free, six-part online series will occur on Tuesdays, June 9, 16, 23 and Thursdays, June 11, 18, 25, from 9 to 11 a.m.

“This workshop will teach attendees strategic planning during and after a crisis," said Jessica Campos, Center for Rural Affairs’ Women’s Business Center director. “The classes will focus on the current crisis at hand, COVID-19, as well as the possibility of similar events in the future.”

Rodrigo Gamboa will instruct the course. Registration is due by June 9; contact Gamboa at 308.380.5378 or rogadous@yahoo.com.

Visit cfra.org/events for more information. The Center for Rural Affairs provides business training, technical assistance, microloans, and networking to small businesses in Nebraska.

LYONS, NEBRASKA – Dueños de negocios interesados en obtener el conocimiento y las habilidades para estar preparados en casos de crisis como el COVID-19 o eventos similares, están invitados a "Planeación Estratégica en tiempos COVID" organizada por el Proyecto de Asistencia para Empresas Rurales del Center for Rural Affairs.

Esta serie gratuita de seis-sesiones en línea se llevará a cabo los martes y jueves de 9 a 11 a.m. Empezando el 9 de Junio, continuando el 11, 16, 18, 23, y 25.

“Este taller enseñará a los participantes cómo planear estratégicamente para poder sobresalir durante y después de una crisis,” dice Jessica Campos, directora del Centro de Negocios para Mujeres. “Las clases estarán enfocadas en la crisis actual, COVID-19, así como la posibilidad de eventos similares en el futuro.”

Rodrigo Gamboa instruirá el curso. Para registrace contacte a Gamboa, 308.380.5378 o rogadous@yahoo.com; registraciones se aceptarán hasta el 9 de Junio.

Visite cfra.org/events para mas informacion. El Center for Rural Affairs brinde entrenamiento empresarial, asistencia técnica, micropréstamos y conexiones a pequeñas empresas en Nebraska.